06 23 82 99 56 info@officevanienke.nl

Werkzaamheden


Backoffice werkzaamheden. Denk hierbij aan:

Agenda- en mailbeheer
Telefoonbeheer
(Financiële) administratie
Klantenservice /webcare
Uitzoeken/ onderzoeken
Workshops/ cursussen organiseren

Heb je ondersteuning nodig bij andere werkzaamheden? Neem vrijblijvend contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.

 Programma’s

Ik werk o.a. met de volgende programma’s:
Word/ Excel/ Powerpoint
Teams/ Zoom
Outlook
E-boekhouden
WordPress
Divi
Canva
Mailblue
Trello
Lastpass
Toggl
Voys
PDF escape

Tarief

Heb je interesse? Laten we een (online of telefonische) kennismakingsgesprek inplannen.

Voordat we gaan samenwerken maken we duidelijk afspraken. Samen kijken we bij welke werkzaamheden je mijn ondersteuning kan gebruiken.

Ik kan je structureel ondersteunen voor een aantal uur per week of maand, maar het is ook mogelijk om op tijdelijke projectbasis te werken.

Ik hanteer een uurtarief van €50,- exclusief btw. Het is mogelijk om een pakket op maat te maken, waarbij we een bepaald aantal uur voor een vaste prijs afspreken.

Bij structurele ondersteuning hanteer ik een opzegtermijn van 1 maand. Wanneer we op projectbasis gaan samenwerken spreken we een begin- en einddatum af.