06 23 82 99 56 info@officevanienke.nl

Wie is Nienke?

Ik ben Nienke Smits – Middel en ik woon samen met mijn partner en onze dochter in Zwolle.

Ongeveer 13 jaar geleden in 2011 ben ik afgestudeerd en kreeg ik een functie aangeboden in het managementteam van de bioscoop waar ik al jaren werkte als medewerker. In de jaren die volgden heb ik veel geleerd en gedaan. Zoals een team van medewerkers aansturen en coachen, was ik het aanspreekpunt voor de bezoekers, organiseerde ik kinderfeestjes en evenementen. Deed ik de (financiële) administratie en maakte het medewerkersrooster.

2013 was niet mijn lievelingsjaar. Ik raakte overbelast en kwam in een burn-out terecht. Rust, ontspanning, therapie, sporten en een fijne partner aan mijn zijde hebben mij er weer uit gekregen. Een zwaar jaar, maar tevens ook veel over mezelf geleerd.

In 2015 werd ik mama en begon er wat aan mij te knagen op werkgebied. Ik besloot een paar stappen terug te doen en op zoek te gaan naar een andere baan. Wat volgde was dat ik achter elkaar bij 3 verschillende bedrijven kwam te werken als frontoffice medewerker. Het helpen van anderen stond hier in het middelpunt. Tevens ondersteunde ik de managers bij hun werkzaamheden. Ook weer een hele leuke leerzame tijd, totdat daar eind december 2020 een einde aan kwam door corona.

Ik zag het als iets positiefs, want ik kreeg de tijd en kans om na te denken wat ik nou echt wil.

Al een lange tijd had ik het gevoel dat ik voor mezelf wilde beginnen en de term Virtual Assistant kwam al een paar keer op mijn pad. Dit was het moment om me hier verder in te verdiepen en erachter te komen dat dit precies is wat ik zoek en bij mij past. Ik wil ondernemers ondersteunen in hun werkzaamheden, op afstand op mijn eigen werkplek. Ik wil mijn kwaliteiten inzetten om anderen te helpen, zodat we allebei doen waar we goed in zijn. Ik besloot een opleiding te volgen bij VA school en zo is OfficeVANienke ontstaan.

Klik hieronder om de reviews van opdrachtgevers te lezen.